loading...

کسب وکار

بازدید : 96
شنبه 21 مرداد 1402 زمان : 21:32

دندانپزشک زیبایی چیست؟
دندانپزشکی که در زمینه دندانپزشکی زیبایی فعالیت می کند، دندانپزشک زیبایی نامیده می شود. وظیفه دندانپزشک زیبایی معاینه شرایط دهان و دندان بیماران و استفاده از تکنیک های مناسب برای حل و درمان مشکلات آنهاست. اگر به دنبال یک دکتر خصوصی دندانپزشک رشت هستید پیشنهاد ما مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر شمس است.

به طور کلی، تکنیک های استفاده شده توسط دندانپزشکان زیبایی با دندانپزشکان عمومی و حتی دندانپزشکان ترمیمی متفاوت است. دندانپزشک زیبایی در واقع یک دندانپزشک هنرمند است که به کمک تخصص و علم خود زیبایی دندان های بیماران را بازیابی می کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور روش های نوین زیبایی دندان، دندانپزشکان زیبایی در حال بازگرداندن زیبایی از دست رفته به دندان های بیماران هستند. یک دندانپزشک زیبایی خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:


تخصص بهترین دندانپزشک زیبایی چیست؟
به طور کلی تمامی پذیرفته شدگان رشته دندانپزشکی در کنکور سراسری پس از 6-7 سال دوره عمومی دندانپزشکی را می گذرانند. پس از گذراندن دوره عمومی و تکمیل طرح، همه این دندانپزشکان می توانند مسائل عمومی بهداشت دهان و دندان مانند پوسیدگی دندان را تشخیص داده و درمان کنند. علاوه بر این، دندانپزشکان عمومی نقش مهمی در پیشگیری از مشکلات دهان و دندان دارند.

دندانپزشکان عمومی در صورت تمایل می توانند به آموزش خود ادامه دهند و برای آزمون دستیاری اقدام کنند. پس از قبولی در آزمون دستیاری می توانند در شاخه های مختلف این رشته تحصیل و مشغول به کار شوند.

دندانپزشک زیبایی در واقع فردی است که پس از قبولی در آزمون دستیاری، 3 تا 4 سال آموزش تخصصی در زمینه روش های ترمیم و زیبایی دندان می گذراند. دندانپزشکان زیبایی در طول مطالعات خود مراحل لازم برای حفظ، بهبود و بازیابی عملکرد طبیعی و زیبایی دندان ها را یاد می گیرند.

دندانپزشکی زیبایی چه مشکلاتی را درمان می کند؟
دندانپزشکان زیبایی با تکیه بر مهارت و تجربه خود می توانند بسیاری از مشکلات مرتبط با دندان را درمان کنند. با استفاده از تکنیک های مختلف تغییر، آنها می توانند مسائلی مانند:

شکستگی و پر شدن دندان
با کمک ونیرهای کامپوزیت می توان مشکل شکستگی دندان و پرکردن لب را برطرف کرد.

تغییر رنگ و لکه روی دندان
تغییر رنگ و لکه روی دندان یکی از مشکلات رایج دندان است که با استفاده از روش های مختلف از جمله سفید کردن، سرامیک چینی، کامپوزیت دندان و یا کامپوزیت ونیر قابل رفع است.

اصلاح رنگ و سفید کردن دندان
روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از ونیرهای کامپوزیت، سرامیک های چینی و سفید کردن خانگی و پوستر اشاره کرد. هر کدام از این روش ها مزایا، معایب و هزینه های متفاوتی دارند.

فاصله بین دندان ها را از بین ببرید
با استفاده از مواد کامپوزیت می توان فاصله بین دندان ها را از بین برد.

طول تاج دندان ها را افزایش دهید
برخی از افراد دارای تاج دندان کوتاه ارثی هستند که تاثیر خوبی ندارد. این مشکل با کمک روکش های دندان در مطب دندانپزشک زیبایی قابل حل است.

جایگزینی دندان های از دست رفته
به دلایل مختلف فرد می تواند به طور کامل دندان های خود را از دست بدهد که در این موارد با تکیه بر روش های درمانی دندانپزشکی زیبایی مانند درمان ایمپلنت می توان فضای خالی این دندان ها را برای همیشه پر کرد.

دندان ها را تراز کنید و مشکلات مربوط به فک و استخوان های آن را برطرف کنید
یکی از مسائل مهم در ارتباط با دندان ها، نامرتب بودن آنها و مشکلات مربوط به فک است. این مشکلات با کمک درمان ارتودنسی به بهترین شکل ممکن حل می شود.

برداشتن و بلند کردن لثه، خط لثه متقارن
از روش های دندانپزشکی زیبایی می توان برای حل مشکلات مربوط به لثه استفاده کرد. به عنوان مثال زمانی که قسمت زیادی از دندان توسط لثه پوشانده می شود، می توان با برداشتن قسمت های زائد لثه، طول دندان ها را افزایش داد و زیباتر کرد.

ترمیم دندان های ترک خورده
دندان های ترک خورده را می توان با استفاده از تکنیک های دندانپزشکی زیبایی مانند کامپوزیت ونیر ترمیم کرد.

برداشت و رم

ایجاد پوسیدگی دندان، پر کردن حفره ها و سوراخ های دندان
در گذشته پرکردن دندان با مواد آمالگام به دلیل رنگ این ماده زیبا نبود، اما امروزه با کمک مواد کامپوزیت می توان پوسیدگی روی دندان را از راه کاملا طبیعی حذف کرد.

اگر سال هاست با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید، می توانید به دندانپزشک زیبایی مراجعه کرده و با دندان های قدیمی خود خداحافظی کنید. امروزه داشتن دندان های صاف و براق و دست دیگر یک آرزو نیست و همه می توانند از این نعمت برخوردار شوند.

البته به خاطر داشته باشید که انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی تاثیر زیادی در نتیجه نهایی درمان دارد، بنابراین توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در رشتبه لینک زیر مراجعه کنید.

https://drshamsdentist.com/%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa

معیارهای انتخاب بهترین دندانپزشک
معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها بهترین دندانپزشک را بشناسید و با رعایت توصیه های او درمان کامل را انجام دهید. بدیهی است که هر فردی بر اساس موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه خود است به عوامل مورد نظر خود نگاه خواهد کرد.

خوب است در نظر داشته باشید که نه تنها شایستگی و حرفه ای بودن پزشک در به دست آوردن نتایج عالی دخیل است، بلکه مراقبت های بعد از لمینیت دندان یا هر نوع خدمات زیبایی دیگر نیز دخیل است. در ادامه به چند معیار مهم در انتخاب دندانپزشک خوب می پردازیم.

استفاده از تکنولوژی روز
بهتر است اطمینان حاصل کنید که دندانپزشکی که انتخاب می کنید از آخرین فناوری استفاده می کند. این فناوری به دندانپزشکان کمک می کند تا با استفاده از اسکن سه بعدی مشکلات پنهان در دندان ها و لثه ها را بررسی کرده و سعی در درمان آن ها داشته باشند.

در نتیجه مطمئن هستید که بیماری های پنهان شما نیز در این حالت برطرف می شود. گاهی اوقات بهتر است وب سایت رسمی دندانپزشک را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا آنها از فناوری به روز استفاده می کنند یا خیر.

فناوری می تواند دقت دندانپزشک را به طور چشمگیری افزایش دهد و به طور کلی خطای انسانی را به حداقل برساند. علاوه بر این، درد ناشی از درمان به لطف فناوری به حداقل می رسد. از طرفی مدت زمان درمان نیز کاهش می یابد و دوره لازم برای بهبودی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این، احتمال بیماری لثه پس از درمان ناشی از استفاده از مواد نادرست توسط دندانپزشک بی تجربه نیز به حداقل می رسد.

کیفیت خدمات ارائه شده توسط دندانپزشک
یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب یک دندانپزشک خوب، توجه به خدماتی است که به بیمار ارائه می دهد. شاید حتی بتوان این عامل را به عنوان یکی از شاخص های اصلی انتخاب دندانپزشک معرفی کرد و البته راه چندانی برای شناخت آن وجود ندارد مگر اینکه بتوانید با افرادی که قبلاً درمان خود را به همان دندانپزشک سپرده اند صحبت کنید. .

یکی از راه های دیگر برای درک این موضوع مطالعه وب سایت دندانپزشک است که در آن می توانید نظرات سایر بیماران را بخوانید و از تجربیات آنها استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که متأسفانه برخی با ارسال نظرات نادرست یا حذف نظرات انتقادی می توانند رضایت 100 درصدی را به بیماران سابق خود القا کنند. بنابراین، باید توجه داشت که نظرات درج شده در یک وب سایت شخصی ممکن است همیشه کاملاً صحیح نباشد.

یکی دیگر از راه های توجه به این موضوع، آگاهی از خدماتی است که به مشتریان ارائه می دهند. یکی از مهمترین ویژگی های این خدمات ساعت کاری منعطف این است که می توانید قبل یا بعد از ساعت کاری خود به دندانپزشک مراجعه کنید که می تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود. فعال بودن در ساعت اول روز یا ساعت آخر بعد از ظهر می تواند نکته مثبتی در انتخاب دندانپزشک مورد نظر باشد.

سابقه کار دندانپزشکی یکی از معیارهای انتخاب دندانپزشک خوب است


تجربه دندانپزشک را در نظر بگیرید
هنگام انتخاب دندانپزشک خود، حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا اطلاعات کافی در مورد کیفیت و تجربه آنها به دست آورید. همیشه لازم نیست برای کسب اطلاعات بیشتر یک بار به کلینیک دندانپزشک مراجعه کنید، در بسیاری از موارد با مراجعه به وب سایت دندانپزشک یا با انجام تحقیقات آنلاین خواهید توانست متوجه شوید که آموزش دندانپزشک دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید. چیست، در چه دانشگاهی تحصیل کرد، چه مدارکی کسب کرد و چه دستاوردهایی در بازار کار خود به دست آورد.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بخواهید برخی از روش های تخصصی مانند ترمیم دندان یا ایمپلنت را شروع کنید. یک دندانپزشک بی تجربه ممکن است بعد از درمان باعث ایجاد درد در شما شود و شما نباید این را برای خود بپذیرید.

برای یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال می توانید با نمونه کار قبلی پزشک مورد نظر خود مشورت کنید.

موقعیت مکانی و دسترسی آسان به دندانپزشک
همه چیز به تخصص یک دندانپزشک نیست. گاهی اوقات ممکن است دو یا چند دندانپزشک بسیار موفق را بشناسید که در این صورت احتمالاً نزدیک ترین دندانپزشک را به خود انتخاب خواهید کرد، اما اگر مطمئن شوید که دندانپزشک بهتری در فاصله کمی از خانه شما وجود دارد. بله می توانید برای خدمات بهتر به ایشان مراجعه نمایید.

اگر ناتوانی جسمی دارید، مطمئن شوید که کلینیک دندانپزشکی شما دارای رمپ بوده و در طبقه همکف قرار دارد. اگر این امکان وجود ندارد، حتما از انواع بالابرهای الکترونیکی استفاده کنید.

همچنین باید مسیرهای رسیدن به کلینیک دندانپزشکی و بازگشت به مبدا را در نظر بگیرید. امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین پارکینگ اختصاصی نیز می تواند در انتخاب دندانپزشک شما موثر باشد.

رضایت کلی مشتری از دندانپزشک
هنگامی که می خواهید دندانپزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید، حتماً در مورد آنها تحقیق کنید. بهتر است از نزدیکان و دوستان خود بخواهید که یک دندانپزشک خوب را به شما معرفی کنند. بدون شک وقتی فرد از دندانپزشک خود راضی باشد بلافاصله نام خود را به یاد می آورد.

از آنها بخواهید به شما بگویند که دندانپزشک شما چه ویژگی های خاصی داشته یا چه خدمات ویژه ای به شما ارائه کرده است که اکنون به شما ارائه می دهند. سوال دیگری که می توانید بپرسید این است که اقوام یا دوستان شما چه مدت از زمانی که مشکلات پزشکی داشته اند به این دندانپزشک مراجعه کرده اند.

وقتی مطمئن شوید که آنها برای مدت طولانی تحت مراقبت دندانپزشک بوده اند، می توانید اعتماد بیشتری به آن دندانپزشک داشته باشید. در واقع نشان می دهد که دندانپزشک می دانسته چگونه با ارائه خدمات مناسب فرد را راضی کند و در صورت بروز مشکلات دیگر او را متقاعد کند که به همان محل مراجعه کند.

وقتی از دوستانتان راهنمایی می خواهید مراقب باشید. خدماتی که از دندانپزشک خود دریافت کرده اند را یادداشت کنید. اگر خدمات دریافتی ایشان جزء خدمات اولیه بوده، دندانپزشکی بوده و قصد انجام ایمپلنت دندان یا پیوند استخوان را دارید، طبیعتا توصیه ایشان نمی تواند خیلی موثر و دقیق باشد.

مراقب اولین مراجعه به دندانپزشک باشید
بهتر است خجالتی نباشید و بهترین پزشک را برای خود انتخاب کنید. هنگامی که به دندانپزشک مراجعه می کنید، بهتر است معاینه دندان را در اولین ملاقات به او بسپارید. در این صورت می توانید اطلاعات مختلفی را از دندانپزشک خود دریافت کنید.

برخی از افراد ممکن است هنگام استفاده از خدمات دندانپزشکی دچار استرس شوند، در این صورت هنگام مراجعه به کلینیک دندانپزشکی به آرامش بیشتری نیاز خواهند داشت. مراجعه حضوری برای معاینه ساده به این افراد کمک می کند تا محیط کلینیک را بهتر بررسی کنند.

همچنین توصیه می شود در معاینه یا یک درمان ساده دندانپزشکی به نکات زیر توجه شود:

آیا کادر پرستاری و دندانپزشک با شما رفتار دوستانه ای داشتند؟
آیا اطلاعات دقیقی در مورد نوع درمان، خدمات کلینیک و هزینه های درمان به شما ارائه کردند؟
آیا دندانپزشک به شما توضیح داد که قرار است چه کاری انجام دهد و چگونه این کار را انجام دهد؟
آیا نگرانی و استرس شما برطرف شده است؟
آیا دندانپزشک پس از ارائه خدمات در خصوص مسواک زدن صحیح و یا نخ دندان کشیدن به عنوان روش های پیشگیرانه توضیحی ارائه کرده است؟
آیا اتاق انتظار را دوست داشتید؟
همه این سوالات می تواند شما را به این موضوع سوق دهد که آیا می توانید از انتخاب دندانپزشک به عنوان درمانگر طولانی مدت خود مطمئن باشید یا خیر.

به سلامت محیط پردازش توجه کنید
در حال حاضر بیماری های بسیاری دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و در حین این بیماری کلینیک های دندانپزشکی باید قوانینی را رعایت کنند تا سلامت بیماران به خطر نیفتد. قبل از تعیین قرار، بهتر است سوالاتی بپرسید که به شما امکان می دهد کمتر ریسک کنید.

دندانپزشک زیبایی چیست؟
دندانپزشکی که در زمینه دندانپزشکی زیبایی فعالیت می کند، دندانپزشک زیبایی نامیده می شود. وظیفه دندانپزشک زیبایی معاینه شرایط دهان و دندان بیماران و استفاده از تکنیک های مناسب برای حل و درمان مشکلات آنهاست. اگر به دنبال یک دکتر خصوصی دندانپزشک رشت هستید پیشنهاد ما مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر شمس است.

به طور کلی، تکنیک های استفاده شده توسط دندانپزشکان زیبایی با دندانپزشکان عمومی و حتی دندانپزشکان ترمیمی متفاوت است. دندانپزشک زیبایی در واقع یک دندانپزشک هنرمند است که به کمک تخصص و علم خود زیبایی دندان های بیماران را بازیابی می کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور روش های نوین زیبایی دندان، دندانپزشکان زیبایی در حال بازگرداندن زیبایی از دست رفته به دندان های بیماران هستند. یک دندانپزشک زیبایی خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:


تخصص بهترین دندانپزشک زیبایی چیست؟
به طور کلی تمامی پذیرفته شدگان رشته دندانپزشکی در کنکور سراسری پس از 6-7 سال دوره عمومی دندانپزشکی را می گذرانند. پس از گذراندن دوره عمومی و تکمیل طرح، همه این دندانپزشکان می توانند مسائل عمومی بهداشت دهان و دندان مانند پوسیدگی دندان را تشخیص داده و درمان کنند. علاوه بر این، دندانپزشکان عمومی نقش مهمی در پیشگیری از مشکلات دهان و دندان دارند.

دندانپزشکان عمومی در صورت تمایل می توانند به آموزش خود ادامه دهند و برای آزمون دستیاری اقدام کنند. پس از قبولی در آزمون دستیاری می توانند در شاخه های مختلف این رشته تحصیل و مشغول به کار شوند.

دندانپزشک زیبایی در واقع فردی است که پس از قبولی در آزمون دستیاری، 3 تا 4 سال آموزش تخصصی در زمینه روش های ترمیم و زیبایی دندان می گذراند. دندانپزشکان زیبایی در طول مطالعات خود مراحل لازم برای حفظ، بهبود و بازیابی عملکرد طبیعی و زیبایی دندان ها را یاد می گیرند.

دندانپزشکی زیبایی چه مشکلاتی را درمان می کند؟
دندانپزشکان زیبایی با تکیه بر مهارت و تجربه خود می توانند بسیاری از مشکلات مرتبط با دندان را درمان کنند. با استفاده از تکنیک های مختلف تغییر، آنها می توانند مسائلی مانند:

شکستگی و پر شدن دندان
با کمک ونیرهای کامپوزیت می توان مشکل شکستگی دندان و پرکردن لب را برطرف کرد.

تغییر رنگ و لکه روی دندان
تغییر رنگ و لکه روی دندان یکی از مشکلات رایج دندان است که با استفاده از روش های مختلف از جمله سفید کردن، سرامیک چینی، کامپوزیت دندان و یا کامپوزیت ونیر قابل رفع است.

اصلاح رنگ و سفید کردن دندان
روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از ونیرهای کامپوزیت، سرامیک های چینی و سفید کردن خانگی و پوستر اشاره کرد. هر کدام از این روش ها مزایا، معایب و هزینه های متفاوتی دارند.

فاصله بین دندان ها را از بین ببرید
با استفاده از مواد کامپوزیت می توان فاصله بین دندان ها را از بین برد.

طول تاج دندان ها را افزایش دهید
برخی از افراد دارای تاج دندان کوتاه ارثی هستند که تاثیر خوبی ندارد. این مشکل با کمک روکش های دندان در مطب دندانپزشک زیبایی قابل حل است.

جایگزینی دندان های از دست رفته
به دلایل مختلف فرد می تواند به طور کامل دندان های خود را از دست بدهد که در این موارد با تکیه بر روش های درمانی دندانپزشکی زیبایی مانند درمان ایمپلنت می توان فضای خالی این دندان ها را برای همیشه پر کرد.

دندان ها را تراز کنید و مشکلات مربوط به فک و استخوان های آن را برطرف کنید
یکی از مسائل مهم در ارتباط با دندان ها، نامرتب بودن آنها و مشکلات مربوط به فک است. این مشکلات با کمک درمان ارتودنسی به بهترین شکل ممکن حل می شود.

برداشتن و بلند کردن لثه، خط لثه متقارن
از روش های دندانپزشکی زیبایی می توان برای حل مشکلات مربوط به لثه استفاده کرد. به عنوان مثال زمانی که قسمت زیادی از دندان توسط لثه پوشانده می شود، می توان با برداشتن قسمت های زائد لثه، طول دندان ها را افزایش داد و زیباتر کرد.

ترمیم دندان های ترک خورده
دندان های ترک خورده را می توان با استفاده از تکنیک های دندانپزشکی زیبایی مانند کامپوزیت ونیر ترمیم کرد.

برداشت و رم

ایجاد پوسیدگی دندان، پر کردن حفره ها و سوراخ های دندان
در گذشته پرکردن دندان با مواد آمالگام به دلیل رنگ این ماده زیبا نبود، اما امروزه با کمک مواد کامپوزیت می توان پوسیدگی روی دندان را از راه کاملا طبیعی حذف کرد.

اگر سال هاست با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید، می توانید به دندانپزشک زیبایی مراجعه کرده و با دندان های قدیمی خود خداحافظی کنید. امروزه داشتن دندان های صاف و براق و دست دیگر یک آرزو نیست و همه می توانند از این نعمت برخوردار شوند.

البته به خاطر داشته باشید که انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی تاثیر زیادی در نتیجه نهایی درمان دارد، بنابراین توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در رشتبه لینک زیر مراجعه کنید.

https://drshamsdentist.com/%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa

معیارهای انتخاب بهترین دندانپزشک
معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها بهترین دندانپزشک را بشناسید و با رعایت توصیه های او درمان کامل را انجام دهید. بدیهی است که هر فردی بر اساس موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه خود است به عوامل مورد نظر خود نگاه خواهد کرد.

خوب است در نظر داشته باشید که نه تنها شایستگی و حرفه ای بودن پزشک در به دست آوردن نتایج عالی دخیل است، بلکه مراقبت های بعد از لمینیت دندان یا هر نوع خدمات زیبایی دیگر نیز دخیل است. در ادامه به چند معیار مهم در انتخاب دندانپزشک خوب می پردازیم.

استفاده از تکنولوژی روز
بهتر است اطمینان حاصل کنید که دندانپزشکی که انتخاب می کنید از آخرین فناوری استفاده می کند. این فناوری به دندانپزشکان کمک می کند تا با استفاده از اسکن سه بعدی مشکلات پنهان در دندان ها و لثه ها را بررسی کرده و سعی در درمان آن ها داشته باشند.

در نتیجه مطمئن هستید که بیماری های پنهان شما نیز در این حالت برطرف می شود. گاهی اوقات بهتر است وب سایت رسمی دندانپزشک را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا آنها از فناوری به روز استفاده می کنند یا خیر.

فناوری می تواند دقت دندانپزشک را به طور چشمگیری افزایش دهد و به طور کلی خطای انسانی را به حداقل برساند. علاوه بر این، درد ناشی از درمان به لطف فناوری به حداقل می رسد. از طرفی مدت زمان درمان نیز کاهش می یابد و دوره لازم برای بهبودی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این، احتمال بیماری لثه پس از درمان ناشی از استفاده از مواد نادرست توسط دندانپزشک بی تجربه نیز به حداقل می رسد.

کیفیت خدمات ارائه شده توسط دندانپزشک
یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب یک دندانپزشک خوب، توجه به خدماتی است که به بیمار ارائه می دهد. شاید حتی بتوان این عامل را به عنوان یکی از شاخص های اصلی انتخاب دندانپزشک معرفی کرد و البته راه چندانی برای شناخت آن وجود ندارد مگر اینکه بتوانید با افرادی که قبلاً درمان خود را به همان دندانپزشک سپرده اند صحبت کنید. .

یکی از راه های دیگر برای درک این موضوع مطالعه وب سایت دندانپزشک است که در آن می توانید نظرات سایر بیماران را بخوانید و از تجربیات آنها استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که متأسفانه برخی با ارسال نظرات نادرست یا حذف نظرات انتقادی می توانند رضایت 100 درصدی را به بیماران سابق خود القا کنند. بنابراین، باید توجه داشت که نظرات درج شده در یک وب سایت شخصی ممکن است همیشه کاملاً صحیح نباشد.

یکی دیگر از راه های توجه به این موضوع، آگاهی از خدماتی است که به مشتریان ارائه می دهند. یکی از مهمترین ویژگی های این خدمات ساعت کاری منعطف این است که می توانید قبل یا بعد از ساعت کاری خود به دندانپزشک مراجعه کنید که می تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود. فعال بودن در ساعت اول روز یا ساعت آخر بعد از ظهر می تواند نکته مثبتی در انتخاب دندانپزشک مورد نظر باشد.

سابقه کار دندانپزشکی یکی از معیارهای انتخاب دندانپزشک خوب است


تجربه دندانپزشک را در نظر بگیرید
هنگام انتخاب دندانپزشک خود، حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا اطلاعات کافی در مورد کیفیت و تجربه آنها به دست آورید. همیشه لازم نیست برای کسب اطلاعات بیشتر یک بار به کلینیک دندانپزشک مراجعه کنید، در بسیاری از موارد با مراجعه به وب سایت دندانپزشک یا با انجام تحقیقات آنلاین خواهید توانست متوجه شوید که آموزش دندانپزشک دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید. چیست، در چه دانشگاهی تحصیل کرد، چه مدارکی کسب کرد و چه دستاوردهایی در بازار کار خود به دست آورد.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بخواهید برخی از روش های تخصصی مانند ترمیم دندان یا ایمپلنت را شروع کنید. یک دندانپزشک بی تجربه ممکن است بعد از درمان باعث ایجاد درد در شما شود و شما نباید این را برای خود بپذیرید.

برای یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال می توانید با نمونه کار قبلی پزشک مورد نظر خود مشورت کنید.

موقعیت مکانی و دسترسی آسان به دندانپزشک
همه چیز به تخصص یک دندانپزشک نیست. گاهی اوقات ممکن است دو یا چند دندانپزشک بسیار موفق را بشناسید که در این صورت احتمالاً نزدیک ترین دندانپزشک را به خود انتخاب خواهید کرد، اما اگر مطمئن شوید که دندانپزشک بهتری در فاصله کمی از خانه شما وجود دارد. بله می توانید برای خدمات بهتر به ایشان مراجعه نمایید.

اگر ناتوانی جسمی دارید، مطمئن شوید که کلینیک دندانپزشکی شما دارای رمپ بوده و در طبقه همکف قرار دارد. اگر این امکان وجود ندارد، حتما از انواع بالابرهای الکترونیکی استفاده کنید.

همچنین باید مسیرهای رسیدن به کلینیک دندانپزشکی و بازگشت به مبدا را در نظر بگیرید. امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین پارکینگ اختصاصی نیز می تواند در انتخاب دندانپزشک شما موثر باشد.

رضایت کلی مشتری از دندانپزشک
هنگامی که می خواهید دندانپزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید، حتماً در مورد آنها تحقیق کنید. بهتر است از نزدیکان و دوستان خود بخواهید که یک دندانپزشک خوب را به شما معرفی کنند. بدون شک وقتی فرد از دندانپزشک خود راضی باشد بلافاصله نام خود را به یاد می آورد.

از آنها بخواهید به شما بگویند که دندانپزشک شما چه ویژگی های خاصی داشته یا چه خدمات ویژه ای به شما ارائه کرده است که اکنون به شما ارائه می دهند. سوال دیگری که می توانید بپرسید این است که اقوام یا دوستان شما چه مدت از زمانی که مشکلات پزشکی داشته اند به این دندانپزشک مراجعه کرده اند.

وقتی مطمئن شوید که آنها برای مدت طولانی تحت مراقبت دندانپزشک بوده اند، می توانید اعتماد بیشتری به آن دندانپزشک داشته باشید. در واقع نشان می دهد که دندانپزشک می دانسته چگونه با ارائه خدمات مناسب فرد را راضی کند و در صورت بروز مشکلات دیگر او را متقاعد کند که به همان محل مراجعه کند.

وقتی از دوستانتان راهنمایی می خواهید مراقب باشید. خدماتی که از دندانپزشک خود دریافت کرده اند را یادداشت کنید. اگر خدمات دریافتی ایشان جزء خدمات اولیه بوده، دندانپزشکی بوده و قصد انجام ایمپلنت دندان یا پیوند استخوان را دارید، طبیعتا توصیه ایشان نمی تواند خیلی موثر و دقیق باشد.

مراقب اولین مراجعه به دندانپزشک باشید
بهتر است خجالتی نباشید و بهترین پزشک را برای خود انتخاب کنید. هنگامی که به دندانپزشک مراجعه می کنید، بهتر است معاینه دندان را در اولین ملاقات به او بسپارید. در این صورت می توانید اطلاعات مختلفی را از دندانپزشک خود دریافت کنید.

برخی از افراد ممکن است هنگام استفاده از خدمات دندانپزشکی دچار استرس شوند، در این صورت هنگام مراجعه به کلینیک دندانپزشکی به آرامش بیشتری نیاز خواهند داشت. مراجعه حضوری برای معاینه ساده به این افراد کمک می کند تا محیط کلینیک را بهتر بررسی کنند.

همچنین توصیه می شود در معاینه یا یک درمان ساده دندانپزشکی به نکات زیر توجه شود:

آیا کادر پرستاری و دندانپزشک با شما رفتار دوستانه ای داشتند؟
آیا اطلاعات دقیقی در مورد نوع درمان، خدمات کلینیک و هزینه های درمان به شما ارائه کردند؟
آیا دندانپزشک به شما توضیح داد که قرار است چه کاری انجام دهد و چگونه این کار را انجام دهد؟
آیا نگرانی و استرس شما برطرف شده است؟
آیا دندانپزشک پس از ارائه خدمات در خصوص مسواک زدن صحیح و یا نخ دندان کشیدن به عنوان روش های پیشگیرانه توضیحی ارائه کرده است؟
آیا اتاق انتظار را دوست داشتید؟
همه این سوالات می تواند شما را به این موضوع سوق دهد که آیا می توانید از انتخاب دندانپزشک به عنوان درمانگر طولانی مدت خود مطمئن باشید یا خیر.

به سلامت محیط پردازش توجه کنید
در حال حاضر بیماری های بسیاری دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و در حین این بیماری کلینیک های دندانپزشکی باید قوانینی را رعایت کنند تا سلامت بیماران به خطر نیفتد. قبل از تعیین قرار، بهتر است سوالاتی بپرسید که به شما امکان می دهد کمتر ریسک کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 70
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 2049
  • بازدید کلی : 4975
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی