loading...

کسب وکار

بازدید : 15
سه شنبه 15 اسفند 1402 زمان : 21:16

نحوه تخمین هزینه بازیابی اطلاعات
همانطور که می دانید تنوع هارد با ظرفیت های مختلف بسیار زیاد است مثلا اگر بخواهید یک هارد 2 ترابایتی سیگیت یا وسترن بخرید بیش از 50 مدل با 100 درصد تنوع در بازار پیدا می کنید.
هر کدام از این مدل ها برای کاربرد خاصی طراحی شده اند و عملکرد یکسانی ندارند، ممکن است از نظر دور موتور یا تعداد هد یا ابعاد متفاوت باشند (هارد نازک تقریباً نصف یک هارد معمولی لپ تاپ است). ).
شما می توانید این هارد دیسک ها را برای مصارف خانگی تهیه کنید یا ممکن است بخواهید از آنها برای کارهای اداری استفاده کنید.

برای اطلاع دقیق ازهزینه ریکاوری دوربین مدار بسته به مرکز ریکاوری هارد پیشرو مراجعه کنید.

برای DVR خود و برای استفاده های تخصصی تر سرور خود، هارد دیسک بخرید.

همه این هارد ها ممکن است 2 ترابایت ظرفیت داشته باشند اما عملکرد آنها کاملا متفاوت است و هر کدام که اطلاعات خود را از دست بدهند هزینه خاصی را متحمل خواهند شد.
نمی توان هزینه بازیابی هارد 2 ترابایتی مورد استفاده در دوربین مداربسته را با هارد سرور مقایسه کرد.

علاوه بر این، خرابی همه ممکن است متفاوت باشد، ممکن است هارد دیسک شناسایی نشود. دلیل شناسایی نشدن هارد چیست؟
این تصویر در داخل هارد دیسک قرار دارد. فقط با دقت به آن نگاه کنید متوجه خواهید شد که ساختمان بسیار پیشرفته ای دارد.

حالا این هارد خراب شده و سیستم هارد را نمی شناسد. مشتری انتظار دارد قبل از ارسال هارد به مرکز ریکاوری هارد پیشرو از هزینه آن مطلع شود تا تصمیم بگیرد که آیا هارد را به مرکز تخصصی ما ببرد، مکان دیگری را انتخاب کند یا اطلاعات را وارد کند. اصابت

در این موارد بگوییم دلیل عدم شناسایی هارد دیسک چیست؟ هارد دیسک نمایش داده نمی شود و معمولا دلیلی برای شناسایی نشدن آن وجود ندارد. اعلام هزینه به مشتری بدون دانستن دلیل اصلی خرابی هارد یک چالش بزرگ است.

یا باید هزینه را بر اساس حدس و گمان اعلام کنیم یا از مشتری بخواهیم هارد را به مراکز تخصصی بفرستند تا حداقل نوع خرابی هارد را تشخیص دهند و سپس در مورد هزینه نظر بدهیم. اما این معاینه در تمامی شرکت های تخصصی پولی است.

همکاران متخصص ما از تجهیزات، دانش و بالاتر از همه وقت خود برای بررسی خرابی هارد و وضعیت فعلی هارد استفاده می کنند تا پس از بررسی های کارشناسی مشخص شود که مشکل هارد چیست. به عنوان مثال، اگر قصد خرید خودرو دارید، برای تعیین وضعیت خودرو باید از مجرب ترین کارشناسان کمک بگیرید تا دچار مشکل نشوید، هرگز خودرو را برای تعمیر عادی نمی آورید. فروشگاهی که ابزار تست را ندارد، زیرا می دانید تشخیص آنها بر اساس حدس و گمان است. پرداخت را برای خرید بدون ریسک بررسی کنید.

برای انجام ریکاوری هارد اکسترنال توسط متخصصین پیشرو به لینک زیر مراجعه کنید.

https://datarecoverypishro.com/external-hard-recovery/

شرایط ما دقیقاً مشابه شرایط کارشناس خودرو است. قبل از اقدام، باید دقیقاً مشخص کنیم که چه چیزی باعث از کار افتادن و عدم شناسایی هارد دیسک شده است. برای این کار به تجهیزات گران قیمتی نیاز است تا هارد دیسک را به صورت تخصصی بررسی کند. مثال دیگر بحث بین بیمار و پزشک است. ممکن است بیمار سردرد داشته باشد. شما هرگز به او پیشنهاد نمی کنید برای این کار به کلینیک برود.

زیرا نیاز به خدمات پزشکی تخصصی دارد و با کوچکترین اشتباهی جانش به خطر می افتد. بنابراین شما به دنبال بهترین دکتر خواهید بود. اولین کاری که پزشک انجام می دهد نوشتن آزمایش ها و سی تی اسکن برای بیمار است. هرچه پزشک صلاحیت بیشتری داشته باشد، آزمایشات بیشتری برای تشخیص صحیح علت بیماری و در نظر گرفتن درمان مناسب برای این بیماری انجام می دهد. هارد دیسک آسیب دیده شما حاوی اطلاعاتی است که ممکن است برای شما ارزشمند باشد.

اگر می خواهید هارد دیسک خود را تعمیر کنید و اطلاعات خود را بدون خطر بازیابی کنید، باید تمام بررسی های لازم روی هارد دیسک آسیب دیده شما انجام شود.

مرکز ریکاوری هارد پیشرو تمامی تجهیزات تست و بررسی هارد دیسک را در اختیار دارد، از خانم ها و آقایان متخصص استفاده می کند تا بتواند در اسرع وقت علت خرابی هارد را تشخیص داده و بهترین روش بازیابی را برای شما در نظر بگیرد، زیرا مشتری باید قبل از هر ابتدا از هزینه مطلع شوید. ما تمامی این بررسی ها را به صورت رایگان انجام خواهیم داد تا شما از هزینه بازیابی و قیمت تعمیر هارد دیسک خود مطلع شوید و تصمیم بگیرید که آیا ارزش اطلاعات برابر با هزینه اعلام شده است یا خیر.

اگر هزینه بازیابی اطلاعات یا قیمت تعمیر هارد مناسب شما نیست، ما هارد را در همان شرایط اصلی به شما تحویل می دهیم. نکته اصلی که در افزایش هزینه بازیابی اطلاعات ما تأثیر زیادی دارد، دستکاری هارد توسط افراد غیر متخصص و کنجکاوی های ارضا نشده دارندگان هارد دیسک است.

کوچکترین تغییر در وضعیت هارد می تواند هزینه ها را چندین برابر کند، به خصوص زمانی که هارد بدون هیچ توضیحی باز شود. در اینجا عکس ابزار مورد نیاز برای باز کردن هر هارد درایو است تا بتوانید متوجه شوید که هارد دیسک چقدر حساس است و هزینه آن را ببینید. برای داشتن این تجهیزات در این شرایط تحریم باید کارهای خاصی انجام داد.

نکته مهم در اینجا این است که برای هر مدل، مدل و ظرفیت یک دستگاه خاص لازم است. علاوه بر این، شما نمی توانید یک هارد 2 ترابایتی سیگیت را با همان ابزاری که برای کار با هارد سیگیت 1 ترابایتی استفاده می شود باز کنید و کار کنید. نیاز به داشتن ابزارهای خاص با همان برند و ظرفیت دارد، حتی با این تجهیزات همیشه به یک اتاق تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار نیاز خواهید داشت این دستگاه جزء الزامات اولیه باز کردن هارد دیسک است.

اگر هارد در جایی غیر از اتاق تمیز حتی برای مدت کوتاهی باز شود، به اطلاعات شما آسیب جبران ناپذیری وارد می شود. بنابراین هارد را به خدمات فروشگاه های کامپیوتر و شرکت هایی که تخصص و ابزار هارد ندارند نسپارید، زیرا آنها تجهیزات بازیابی میلیاردی اطلاعات ندارند و در این زمینه تخصصی ندارند.
و آنها فقط می خواهند به شما کمک کنند تا مشکل شما را حل کنید، اما هارد دیسک اصلا شوخی نیست و کوچکترین اشتباه منجر به از بین رفتن دائمی داده ها می شود و شما به خاطر آن متحمل می شوید و نمی توانید آنها را سرزنش کنید زیرا انتخاب کرده اید از هارد دیسک استفاده کنید آنها را رها کن.


اگر همچنان نیاز به اطلاع از شروع هزینه ها و اطلاع از حداقل هزینه بازیابی اطلاعات در مرکزریکاوری هارد پیشرو دارید، موارد زیر را به دقت مطالعه کنید، مواردی که در تعیین هزینه بازیابی اطلاعات موثر است:

مدل و حجم هارد
نوع خرابی (فیزیکی، مکانیکی، نرم افزاری و ...)
شدت آسیب
عدم رسیدگی به قطعه (بعد از خرابی و عدم دسترسی به اطلاعات) توسط افراد غیر متخصص
برآورد هزینه هارد دیسک در صورت خرابی سخت افزار:
مشکلات سخت افزاری هارد بسیار متنوع است. این به معنای این نوع خرابی است که در آن هارد دیسک دیگر شناسایی نمی شود و مشکلاتی مانند:

سوختن هارد
صدای هارد دیسک
هارد دیسک های با ظرفیت نادرست را شناسایی کنید
مشکل هارد
مشکل دوک سخت یا موتور
انجمن امنیتی ناموفق بود
مسائل ماژول
مشکل مشکل بایوس
خرابی سخت افزار سفت افزار
هارد دیسک را بزنید یا رها کنید
خرابی هارد
و بسیاری موارد دیگر، برای بازیابی این دسته از خرابی های هارد ابتدا باید شرایط هارد دیسک را با دستگاه به دقت بررسی کرد.

این بررسی فقط با استفاده از دستگاه های مخصوص تست و عیب یابی هارد انجام می شود. مرکز ریکاوری هارد پیشرو برای بررسی هارد دیسک آسیب دیده نیازی به باز کردن درب هارد ندارد، حتی در مواردی که هارد دیسک شما تحت گارانتی است، ما می توانیم به شما در بازیابی اطلاعات هارد کمک کنیم.

مراکز گارانتی هارد یک برچسب روی هارد می چسبانند تا با باز شدن هارد گارانتی هارد از بین برود. خدمات گارانتی شامل هارد دیسک نمی شود.

در این مواقع مرکز مجموعه پیشرو نیز راهکارهایی برای بازیابی اطلاعات ارزشمند شما بدون از دست دادن گارانتی ارائه می دهد.

اگر هارد دیسک همزمان چندین خرابی داشته باشد، مطمئناً نیاز به بازرسی تخصصی دارد.
مثلا برد هارد سوخته و پس از تعمیر یا تعویض برد مشخص می شود که هارد دارای بدسکتور است. برای تعیین شانس موفقیت بازیابی اطلاعات و هزینه بازیابی هارد، هزینه بازیابی اطلاعات را در مرکز ریکا.ری هارد پیشرو تست، تایید و تخمین بزنید زیرا اکثر مشتریان دلیل آن را نمی دانند. برای خرابی هارد دیسک خود و قبل از هر اقدامی می خواهند از هزینه تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات هارد مطلع شوند
مرکز ریکا.ری هارد پیشرو تمامی مراحل تایید، تست و آنالیز هارد دیسک را به صورت کاملا رایگان انجام می دهد تا مشتریان با اطلاع از هزینه و زمان بازیابی اطلاعات تصمیم گیری کنند.

تشخیص خرابی هارد دیسک با دستگاه های مرتبط گاهی اوقات هارد دیسک به دلیل مشکلات سخت افزاری مانند خرابی هد، بخش سخت افزاری بد و غیره به درستی کار نمی کند. ممکن است اجازه دسترسی به اطلاعات با یک پیام قالب را نداشته باشید.
در این مواقع پیام فرمت دیسک یا هارد کاملاً منتفی است و دلیل باز نشدن دیسک و نمایش اطلاعات چیز دیگری از جمله خرابی سخت افزاری هارد است.
اگر پیام فرمت هارد یا هارد (پارتیشن) شما به دلیل مشکلات سخت افزاری باشد، بازیابی اطلاعات گران تر خواهد بود.
اینجاست که هارد دیسک شما باید توسط کارشناسان مراکز معتبر بازیابی هارد دیسک با امکانات و تجهیزات به روز آزمایش و بررسی شود.
کارشناسان ما در اسرع وقت این تست را انجام خواهند داد تا روند کاری شما زمانبر نباشد و بتوانید در اسرع وقت نسبت به بازیابی اطلاعات تصمیم گیری کنید.
چگونه می توانیم در صورت از دست دادن اطلاعات خود از آسیب بیشتر به هارد دیسک جلوگیری کنیم؟
اتفاقی که می تواند اطلاعات شما را در معرض خطر قرار دهد این است که شما شخصا اقدام به بازیابی هارد دیسک کنید!!!
یا اینکه هارد دیسک را به افرادی بسپارید که تخصص و تجهیزات کافی برای بازیابی اطلاعات ندارند. متأسفانه اکثر مردم از نرم افزارهای بازیابی رایگان و دمو برای بازیابی اطلاعات شما استفاده می کنند.
که می تواند به اطلاعات ارزشمند شما آسیب جدی وارد کند. در این شرایط یا باید اطلاعات را شفاف سازی کنید یا تنها بخشی از اطلاعات را به صورت آشفته و پراکنده دریافت کنید.

در این صورت نه تنها هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت، بلکه در عین حال 100% شانس بازیابی اطلاعات را از دست خواهید داد. حتی ممکن است اطلاعات خود را برای همیشه از دست بدهید و احتمال بازیابی اطلاعات به صفر برسد!!!

دلایل اصلی بازیابی نشدن اطلاعات:

1- خراشیدگی، سایش هارد حاوی اطلاعات

2- رونویسی اطلاعات

(رونویسی اطلاعات به این معنی است که شما اطلاعات خود را از دست داده اید و سعی می کنید اطلاعات دیگر را در هارد دیسک کپی کنید
(منظور همان درایوی است که داده ها را از دست داده اید.))

یا هارد را ریکاوری می کنید و اطلاعات را در همان مکان قبلی کپی و ذخیره می کنید.
این به معنای رونویسی اطلاعات است که برگشت ناپذیرترین راه برای بازیابی اطلاعات است و اکیداً توصیه می کنیم که ابتدا اطلاعات را با نرم افزار رایگان بازیابی نکنید!

اگر مرتکب این اشتباه شدید، مطمئن شوید که داده ها را در مسیری غیر از درایوی که اطلاعات در آن گم شده است کپی کنید تا شانس بازیابی اطلاعات خود را از دست ندهید.

در مرکزهارد پیشرو، بازیابی اطلاعات از هارد فرمت شده یا هاردی که پیام فرمت شدن را می دهد تنها در 3 ساعت انجام می شود. برای بهره مندی از این بازیابی اطلاعات در 3 ساعت، ابتدا باید هارد را به مرکز هارد پیشرو تحویل دهید و در صورتی که هارد شما در شرایط استاندارد است و مشکل سخت افزاری نداشتید، فرم مربوط به ریکاوری 3 را پر کنید.
این امکان برای شما فراهم است. لطفا توجه داشته باشید که هارد پشتیبان خالی برای کپی اطلاعات بازیابی شده نیز باید پس از دریافت به همراه هارد دیسک اصلی بازگردانده شود. پس از جمع آوری اطلاعات، لیست اطلاعات را برای مشتری ارسال می کنیم و پس از تایید شما، اطلاعات را کپی می کنیم.

هزینه های بازیابی اطلاعات ممکن است بسته به شرایط، برند هارد (سازنده) و نوع هارد (SATA، IDE، RAID، SAS، CSCI، SSD، M.2، DVR و غیره) و ظرفیت هارد و به خصوص نوع متفاوت باشد. . خرابی هارد دیسک بر تعیین هزینه تأثیر می گذارد.
از آنجایی که مشتریان می خواهند از هزینه بازیابی اطلاعات مطلع شوند، می توانند از لیست زیر استفاده کنند.
توجه داشته باشید در صورتی که هارد دستکاری نشده باشد و پس از بروز مشکل به مرکز هارد پیشرو ارسال شود، می توان این قیمت ها را اعلام کرد.
اگر اطلاعات خود را از دست داده اید و با بدافزاری که یک قفل شکسته را دانلود می کند، اقدام به بازیابی داده ها کرده اید، یا اگر هارد دیسک بدون اتاق تمیز استاندارد باز شده است، یا اگر تغییراتی در هارد دیسک ایجاد شده است، این هزینه ها نباید در نظر گرفته شوند.
از آنجایی که هر یک از این رویدادها شانس بازیابی اطلاعات را به حداقل می رساند و به چندین زمان کاری نیاز دارد، به همین دلیل هزینه ها کاملاً متفاوت است.

نحوه تخمین هزینه بازیابی اطلاعات
همانطور که می دانید تنوع هارد با ظرفیت های مختلف بسیار زیاد است مثلا اگر بخواهید یک هارد 2 ترابایتی سیگیت یا وسترن بخرید بیش از 50 مدل با 100 درصد تنوع در بازار پیدا می کنید.
هر کدام از این مدل ها برای کاربرد خاصی طراحی شده اند و عملکرد یکسانی ندارند، ممکن است از نظر دور موتور یا تعداد هد یا ابعاد متفاوت باشند (هارد نازک تقریباً نصف یک هارد معمولی لپ تاپ است). ).
شما می توانید این هارد دیسک ها را برای مصارف خانگی تهیه کنید یا ممکن است بخواهید از آنها برای کارهای اداری استفاده کنید.

برای اطلاع دقیق ازهزینه ریکاوری دوربین مدار بسته به مرکز ریکاوری هارد پیشرو مراجعه کنید.

برای DVR خود و برای استفاده های تخصصی تر سرور خود، هارد دیسک بخرید.

همه این هارد ها ممکن است 2 ترابایت ظرفیت داشته باشند اما عملکرد آنها کاملا متفاوت است و هر کدام که اطلاعات خود را از دست بدهند هزینه خاصی را متحمل خواهند شد.
نمی توان هزینه بازیابی هارد 2 ترابایتی مورد استفاده در دوربین مداربسته را با هارد سرور مقایسه کرد.

علاوه بر این، خرابی همه ممکن است متفاوت باشد، ممکن است هارد دیسک شناسایی نشود. دلیل شناسایی نشدن هارد چیست؟
این تصویر در داخل هارد دیسک قرار دارد. فقط با دقت به آن نگاه کنید متوجه خواهید شد که ساختمان بسیار پیشرفته ای دارد.

حالا این هارد خراب شده و سیستم هارد را نمی شناسد. مشتری انتظار دارد قبل از ارسال هارد به مرکز ریکاوری هارد پیشرو از هزینه آن مطلع شود تا تصمیم بگیرد که آیا هارد را به مرکز تخصصی ما ببرد، مکان دیگری را انتخاب کند یا اطلاعات را وارد کند. اصابت

در این موارد بگوییم دلیل عدم شناسایی هارد دیسک چیست؟ هارد دیسک نمایش داده نمی شود و معمولا دلیلی برای شناسایی نشدن آن وجود ندارد. اعلام هزینه به مشتری بدون دانستن دلیل اصلی خرابی هارد یک چالش بزرگ است.

یا باید هزینه را بر اساس حدس و گمان اعلام کنیم یا از مشتری بخواهیم هارد را به مراکز تخصصی بفرستند تا حداقل نوع خرابی هارد را تشخیص دهند و سپس در مورد هزینه نظر بدهیم. اما این معاینه در تمامی شرکت های تخصصی پولی است.

همکاران متخصص ما از تجهیزات، دانش و بالاتر از همه وقت خود برای بررسی خرابی هارد و وضعیت فعلی هارد استفاده می کنند تا پس از بررسی های کارشناسی مشخص شود که مشکل هارد چیست. به عنوان مثال، اگر قصد خرید خودرو دارید، برای تعیین وضعیت خودرو باید از مجرب ترین کارشناسان کمک بگیرید تا دچار مشکل نشوید، هرگز خودرو را برای تعمیر عادی نمی آورید. فروشگاهی که ابزار تست را ندارد، زیرا می دانید تشخیص آنها بر اساس حدس و گمان است. پرداخت را برای خرید بدون ریسک بررسی کنید.

برای انجام ریکاوری هارد اکسترنال توسط متخصصین پیشرو به لینک زیر مراجعه کنید.

https://datarecoverypishro.com/external-hard-recovery/

شرایط ما دقیقاً مشابه شرایط کارشناس خودرو است. قبل از اقدام، باید دقیقاً مشخص کنیم که چه چیزی باعث از کار افتادن و عدم شناسایی هارد دیسک شده است. برای این کار به تجهیزات گران قیمتی نیاز است تا هارد دیسک را به صورت تخصصی بررسی کند. مثال دیگر بحث بین بیمار و پزشک است. ممکن است بیمار سردرد داشته باشد. شما هرگز به او پیشنهاد نمی کنید برای این کار به کلینیک برود.

زیرا نیاز به خدمات پزشکی تخصصی دارد و با کوچکترین اشتباهی جانش به خطر می افتد. بنابراین شما به دنبال بهترین دکتر خواهید بود. اولین کاری که پزشک انجام می دهد نوشتن آزمایش ها و سی تی اسکن برای بیمار است. هرچه پزشک صلاحیت بیشتری داشته باشد، آزمایشات بیشتری برای تشخیص صحیح علت بیماری و در نظر گرفتن درمان مناسب برای این بیماری انجام می دهد. هارد دیسک آسیب دیده شما حاوی اطلاعاتی است که ممکن است برای شما ارزشمند باشد.

اگر می خواهید هارد دیسک خود را تعمیر کنید و اطلاعات خود را بدون خطر بازیابی کنید، باید تمام بررسی های لازم روی هارد دیسک آسیب دیده شما انجام شود.

مرکز ریکاوری هارد پیشرو تمامی تجهیزات تست و بررسی هارد دیسک را در اختیار دارد، از خانم ها و آقایان متخصص استفاده می کند تا بتواند در اسرع وقت علت خرابی هارد را تشخیص داده و بهترین روش بازیابی را برای شما در نظر بگیرد، زیرا مشتری باید قبل از هر ابتدا از هزینه مطلع شوید. ما تمامی این بررسی ها را به صورت رایگان انجام خواهیم داد تا شما از هزینه بازیابی و قیمت تعمیر هارد دیسک خود مطلع شوید و تصمیم بگیرید که آیا ارزش اطلاعات برابر با هزینه اعلام شده است یا خیر.

اگر هزینه بازیابی اطلاعات یا قیمت تعمیر هارد مناسب شما نیست، ما هارد را در همان شرایط اصلی به شما تحویل می دهیم. نکته اصلی که در افزایش هزینه بازیابی اطلاعات ما تأثیر زیادی دارد، دستکاری هارد توسط افراد غیر متخصص و کنجکاوی های ارضا نشده دارندگان هارد دیسک است.

کوچکترین تغییر در وضعیت هارد می تواند هزینه ها را چندین برابر کند، به خصوص زمانی که هارد بدون هیچ توضیحی باز شود. در اینجا عکس ابزار مورد نیاز برای باز کردن هر هارد درایو است تا بتوانید متوجه شوید که هارد دیسک چقدر حساس است و هزینه آن را ببینید. برای داشتن این تجهیزات در این شرایط تحریم باید کارهای خاصی انجام داد.

نکته مهم در اینجا این است که برای هر مدل، مدل و ظرفیت یک دستگاه خاص لازم است. علاوه بر این، شما نمی توانید یک هارد 2 ترابایتی سیگیت را با همان ابزاری که برای کار با هارد سیگیت 1 ترابایتی استفاده می شود باز کنید و کار کنید. نیاز به داشتن ابزارهای خاص با همان برند و ظرفیت دارد، حتی با این تجهیزات همیشه به یک اتاق تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار نیاز خواهید داشت این دستگاه جزء الزامات اولیه باز کردن هارد دیسک است.

اگر هارد در جایی غیر از اتاق تمیز حتی برای مدت کوتاهی باز شود، به اطلاعات شما آسیب جبران ناپذیری وارد می شود. بنابراین هارد را به خدمات فروشگاه های کامپیوتر و شرکت هایی که تخصص و ابزار هارد ندارند نسپارید، زیرا آنها تجهیزات بازیابی میلیاردی اطلاعات ندارند و در این زمینه تخصصی ندارند.
و آنها فقط می خواهند به شما کمک کنند تا مشکل شما را حل کنید، اما هارد دیسک اصلا شوخی نیست و کوچکترین اشتباه منجر به از بین رفتن دائمی داده ها می شود و شما به خاطر آن متحمل می شوید و نمی توانید آنها را سرزنش کنید زیرا انتخاب کرده اید از هارد دیسک استفاده کنید آنها را رها کن.


اگر همچنان نیاز به اطلاع از شروع هزینه ها و اطلاع از حداقل هزینه بازیابی اطلاعات در مرکزریکاوری هارد پیشرو دارید، موارد زیر را به دقت مطالعه کنید، مواردی که در تعیین هزینه بازیابی اطلاعات موثر است:

مدل و حجم هارد
نوع خرابی (فیزیکی، مکانیکی، نرم افزاری و ...)
شدت آسیب
عدم رسیدگی به قطعه (بعد از خرابی و عدم دسترسی به اطلاعات) توسط افراد غیر متخصص
برآورد هزینه هارد دیسک در صورت خرابی سخت افزار:
مشکلات سخت افزاری هارد بسیار متنوع است. این به معنای این نوع خرابی است که در آن هارد دیسک دیگر شناسایی نمی شود و مشکلاتی مانند:

سوختن هارد
صدای هارد دیسک
هارد دیسک های با ظرفیت نادرست را شناسایی کنید
مشکل هارد
مشکل دوک سخت یا موتور
انجمن امنیتی ناموفق بود
مسائل ماژول
مشکل مشکل بایوس
خرابی سخت افزار سفت افزار
هارد دیسک را بزنید یا رها کنید
خرابی هارد
و بسیاری موارد دیگر، برای بازیابی این دسته از خرابی های هارد ابتدا باید شرایط هارد دیسک را با دستگاه به دقت بررسی کرد.

این بررسی فقط با استفاده از دستگاه های مخصوص تست و عیب یابی هارد انجام می شود. مرکز ریکاوری هارد پیشرو برای بررسی هارد دیسک آسیب دیده نیازی به باز کردن درب هارد ندارد، حتی در مواردی که هارد دیسک شما تحت گارانتی است، ما می توانیم به شما در بازیابی اطلاعات هارد کمک کنیم.

مراکز گارانتی هارد یک برچسب روی هارد می چسبانند تا با باز شدن هارد گارانتی هارد از بین برود. خدمات گارانتی شامل هارد دیسک نمی شود.

در این مواقع مرکز مجموعه پیشرو نیز راهکارهایی برای بازیابی اطلاعات ارزشمند شما بدون از دست دادن گارانتی ارائه می دهد.

اگر هارد دیسک همزمان چندین خرابی داشته باشد، مطمئناً نیاز به بازرسی تخصصی دارد.
مثلا برد هارد سوخته و پس از تعمیر یا تعویض برد مشخص می شود که هارد دارای بدسکتور است. برای تعیین شانس موفقیت بازیابی اطلاعات و هزینه بازیابی هارد، هزینه بازیابی اطلاعات را در مرکز ریکا.ری هارد پیشرو تست، تایید و تخمین بزنید زیرا اکثر مشتریان دلیل آن را نمی دانند. برای خرابی هارد دیسک خود و قبل از هر اقدامی می خواهند از هزینه تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات هارد مطلع شوند
مرکز ریکا.ری هارد پیشرو تمامی مراحل تایید، تست و آنالیز هارد دیسک را به صورت کاملا رایگان انجام می دهد تا مشتریان با اطلاع از هزینه و زمان بازیابی اطلاعات تصمیم گیری کنند.

تشخیص خرابی هارد دیسک با دستگاه های مرتبط گاهی اوقات هارد دیسک به دلیل مشکلات سخت افزاری مانند خرابی هد، بخش سخت افزاری بد و غیره به درستی کار نمی کند. ممکن است اجازه دسترسی به اطلاعات با یک پیام قالب را نداشته باشید.
در این مواقع پیام فرمت دیسک یا هارد کاملاً منتفی است و دلیل باز نشدن دیسک و نمایش اطلاعات چیز دیگری از جمله خرابی سخت افزاری هارد است.
اگر پیام فرمت هارد یا هارد (پارتیشن) شما به دلیل مشکلات سخت افزاری باشد، بازیابی اطلاعات گران تر خواهد بود.
اینجاست که هارد دیسک شما باید توسط کارشناسان مراکز معتبر بازیابی هارد دیسک با امکانات و تجهیزات به روز آزمایش و بررسی شود.
کارشناسان ما در اسرع وقت این تست را انجام خواهند داد تا روند کاری شما زمانبر نباشد و بتوانید در اسرع وقت نسبت به بازیابی اطلاعات تصمیم گیری کنید.
چگونه می توانیم در صورت از دست دادن اطلاعات خود از آسیب بیشتر به هارد دیسک جلوگیری کنیم؟
اتفاقی که می تواند اطلاعات شما را در معرض خطر قرار دهد این است که شما شخصا اقدام به بازیابی هارد دیسک کنید!!!
یا اینکه هارد دیسک را به افرادی بسپارید که تخصص و تجهیزات کافی برای بازیابی اطلاعات ندارند. متأسفانه اکثر مردم از نرم افزارهای بازیابی رایگان و دمو برای بازیابی اطلاعات شما استفاده می کنند.
که می تواند به اطلاعات ارزشمند شما آسیب جدی وارد کند. در این شرایط یا باید اطلاعات را شفاف سازی کنید یا تنها بخشی از اطلاعات را به صورت آشفته و پراکنده دریافت کنید.

در این صورت نه تنها هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت، بلکه در عین حال 100% شانس بازیابی اطلاعات را از دست خواهید داد. حتی ممکن است اطلاعات خود را برای همیشه از دست بدهید و احتمال بازیابی اطلاعات به صفر برسد!!!

دلایل اصلی بازیابی نشدن اطلاعات:

1- خراشیدگی، سایش هارد حاوی اطلاعات

2- رونویسی اطلاعات

(رونویسی اطلاعات به این معنی است که شما اطلاعات خود را از دست داده اید و سعی می کنید اطلاعات دیگر را در هارد دیسک کپی کنید
(منظور همان درایوی است که داده ها را از دست داده اید.))

یا هارد را ریکاوری می کنید و اطلاعات را در همان مکان قبلی کپی و ذخیره می کنید.
این به معنای رونویسی اطلاعات است که برگشت ناپذیرترین راه برای بازیابی اطلاعات است و اکیداً توصیه می کنیم که ابتدا اطلاعات را با نرم افزار رایگان بازیابی نکنید!

اگر مرتکب این اشتباه شدید، مطمئن شوید که داده ها را در مسیری غیر از درایوی که اطلاعات در آن گم شده است کپی کنید تا شانس بازیابی اطلاعات خود را از دست ندهید.

در مرکزهارد پیشرو، بازیابی اطلاعات از هارد فرمت شده یا هاردی که پیام فرمت شدن را می دهد تنها در 3 ساعت انجام می شود. برای بهره مندی از این بازیابی اطلاعات در 3 ساعت، ابتدا باید هارد را به مرکز هارد پیشرو تحویل دهید و در صورتی که هارد شما در شرایط استاندارد است و مشکل سخت افزاری نداشتید، فرم مربوط به ریکاوری 3 را پر کنید.
این امکان برای شما فراهم است. لطفا توجه داشته باشید که هارد پشتیبان خالی برای کپی اطلاعات بازیابی شده نیز باید پس از دریافت به همراه هارد دیسک اصلی بازگردانده شود. پس از جمع آوری اطلاعات، لیست اطلاعات را برای مشتری ارسال می کنیم و پس از تایید شما، اطلاعات را کپی می کنیم.

هزینه های بازیابی اطلاعات ممکن است بسته به شرایط، برند هارد (سازنده) و نوع هارد (SATA، IDE، RAID، SAS، CSCI، SSD، M.2، DVR و غیره) و ظرفیت هارد و به خصوص نوع متفاوت باشد. . خرابی هارد دیسک بر تعیین هزینه تأثیر می گذارد.
از آنجایی که مشتریان می خواهند از هزینه بازیابی اطلاعات مطلع شوند، می توانند از لیست زیر استفاده کنند.
توجه داشته باشید در صورتی که هارد دستکاری نشده باشد و پس از بروز مشکل به مرکز هارد پیشرو ارسال شود، می توان این قیمت ها را اعلام کرد.
اگر اطلاعات خود را از دست داده اید و با بدافزاری که یک قفل شکسته را دانلود می کند، اقدام به بازیابی داده ها کرده اید، یا اگر هارد دیسک بدون اتاق تمیز استاندارد باز شده است، یا اگر تغییراتی در هارد دیسک ایجاد شده است، این هزینه ها نباید در نظر گرفته شوند.
از آنجایی که هر یک از این رویدادها شانس بازیابی اطلاعات را به حداقل می رساند و به چندین زمان کاری نیاز دارد، به همین دلیل هزینه ها کاملاً متفاوت است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 470
  • بازدید سال : 1740
  • بازدید کلی : 4666
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی