loading...

کسب وکار

بازدید : 45
جمعه 30 تير 1402 زمان : 18:29

وکیل بانکی
با توجه به وجود بانک ها در جامعه امروزی و لزوم ارتباط با آنها، وجود قوانین، مصوبات و نامه های پیچیده مرتبط با بانک ها، منجر به ایجاد شعبه حقوقی تخصصی وکلای بانکی شد.

در بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی تجار و سرمایه گذاران برای جلوگیری از مشکلات بانکی و به دلیل ناآشنا بودن با قوانین پیچیده بانکی برای دفاع از کلیه حقوق بانکی در محاکم قضایی و غیر قضایی ازبهترین وکیل بانکی تهران متخصص و مجرب کمک می گیرند.

بد نیست شما به عنوان مشتری بانکی، وکیل بانکی را استخدام کنید که با تمام دعاوی بانکی آشنا باشد و تجربه کافی برای دفاع از امور بانکی را داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما مشاوره حقوقی با وکیل متخصص شکایات بانکی در مرکز حقوقی معید است تا مشکلات شما به بهترین شکل حل شود.

وکیل متخصص در دعاوی سفته
یکی از عمده ترین مطالبات بانک ها، سفته است. در موسسه حقوقی معید بهترین وکیل دعاوی سفته را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. برای دریافت مشاوره از وکیل بانکی تهران با یکی از تلفن های ما در موسسه حقوقی تهران تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که انتخاب وکیل بانکی از وکلای معید برای رسیدگی به دعاوی بانکی کار آسانی به نظر می رسد.

به یاد داشته باشید که انتخاب یک وکیل خوب بانکی بسیار مهم است و گرفتن حق و برنده شدن در پرونده های مربوط به امور بانکی بسیار مهم است.

برای دریافت مشاوره رایگان با بهترین و مجرب ترین وکیل مهاجرت به کشوراروپایی روی لینک زیرکلیک کنید.

https://moeidlawgroup.com/article-detail/104/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7

مشاوره رایگان بانکی
همانطور که در بالا ذکر شد، استخدام وکیل دعاوی بانکی بهترین گزینه برای رفع مشکلات بانکی است. در دنیای امروز افزایش دعاوی مرتبط با امور بانکی، نقش وکیل بانکی را در امور مربوطه اهمیت بیشتری داده است.

قوانین و مقررات بانکی پیچیده است و برای نتیجه گیری در دعاوی بانکی در مراجع قضایی باید از یک وکیل متخصص در امور بانکی و مسلط به کلیه قوانین و مقررات پولی و بانکی استفاده کرد.

نقش وکیل مشاغل بانکی امروزه در وصول‌ها و پرداخت‌ها و مبادلات پولی و ارزی که به بانک‌ها سپرده می‌شود مشخص است، با توجه به حجم مبادلات پولی، یک طرف معاملات را افراد عادی تشکیل می‌دهند که اطلاعات کامل و کافی از مصوبات قانونی، مقررات بانک مرکزی و سایر شرایط قراردادها ندارند و با مشکلات زیادی مواجه هستند.

بنابراین، استخدام وکیل متخصص در امور بانکی در قراردادهای بانکی بسیار مهم است.

بهترین وکیل بانکی
اگر به دنبال بهترین وکیل مطالبات بانکی هستید باید به شما دوستان عزیز بگوییم که می توانید با دریافت مشاوره تلفنی بانکی از بانک اطلاعات وکلای معید به راحتی با بهترین وکیل مطالبات بانکی و وکیل بدهکاران بانکی صحبت کرده و پرونده مورد نظر خود را حل کنید.

وکلای بانکی
یکی از ویژگی های اصلی وکیل متخصص بانک و وکیل رفع انسداد حساب بانکی، رسیدگی به مطالبات بانکی است.

وکیل بانک تصریح می کند که بانک می تواند از موکل خود نیز شکایت کند که به شما ارائه خواهیم کرد. در همین راستا گاهاً پرونده مطالبه نقدی مطرح می شود که فردی که برای دریافت وام از بانک اقدام کرده است، اسناد تجاری را به عنوان وثیقه نزد بانک گذاشته است. این اسناد تجاری شامل اسناد، سفته و برات است و در صورتی که فرد نتواند وام را به موقع بازپرداخت کند.

بانک از محل این ضمانت نامه برای استیفای حقوق خود استفاده می کند و مطالبه نقدی تسهیلاتی را که به وام گیرنده اعطا کرده است که می تواند شخص حقیقی یا حقوقی یعنی شرکت ها باشد، مطالبه می کند. دعوای مطالبه وجه ناشی از وثیقه ملکی زمانی که شخص برای دریافت وام از بانک اقدام می کند.

در ازای وام دریافتی از بانک، تا زمانی که وام گیرنده اقساط خود را به طور کامل پرداخت کند و مشکلی نداشته باشد، ملزم به ارائه وثیقه است که معمولاً ملک است.

بانک تحت هیچ شرایطی مجاز نیست وجه خود را از وثیقه دریافت کند، اما اگر زمانی باشد که وام گیرنده نتواند وام خود را در موعد مقرر و در زمان مقرر بازپرداخت کند، بانک می تواند برای دریافت وجه با وام گیرنده برخورد قانونی کند.

به نحوی که بانک تقاضای توقیف مال مورد وثیقه در مقابل وام گیرنده و شخصی را که با اجرای ثبت درخواست اجرائیه ضامن وی شده است و پس از درخواست اجرا، اخطار به پرداخت بدهی خود به طرف مقابل را می دهد و در صورت عدم پرداخت بدهی، مال توقیف شده توقیف می شود.

برای مشاوره حقوقی بانکی با یک وکیل خوب در خصوص مطالبات بانکی با یکی از شماره تلفن های موسسه حقوقی معید ما تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.ش

اگر برای انجام کارهای بیمه کاروتامین اجتماعی بازنشتگی به دنبال یک وکیل متخصص و مجرب هستید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://moeidlawgroup.com/article-detail/76/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C

وکیل بانکی چگونه به شما کمک می کند؟
یکی از سوالاتی که همیشه ذهن افراد را به خود مشغول کرده این است که چگونه یک وکیل بانک می تواند به شما کمک کند. در مورد در پاسخ به این سوال باید گفت که وکیل بانک و مشاور حقوقی بانک همواره با آگاهی از تمامی قوانین و مقررات مربوط به امور بانکی، کار بانکی شما را حل خواهد کرد.

وکیل بانکی چگونه به شما کمک می کند؟
یکی از سوالاتی که همیشه ذهن افراد را به خود مشغول کرده این است که چگونه یک وکیل بانک می تواند به شما کمک کند. در مورد پاسخ به این سوال باید گفت که وکیل بانک و مشاور حقوقی بانک همواره با آگاهی از کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور بانکی به حل امور بانکی شما خواهند پرداخت.

وظایف وکیل بانکی چیست؟
وکیل بانک فردی است که با انواع مطالبات بانکی آشنایی کامل دارد و می تواند از پرونده های مختلف مربوط به مطالبات بانکی دفاع کند. این امر تنها با داشتن اطلاعات و دانش بالا و کامل امکان پذیر است و همچنین وکیل بانکی باید با قوانین جدید آشنا باشد زیرا بسیاری از مشکلات و دعاوی بانکی ناشی از عدم آگاهی فرد از قوانین جدید است.

از دیگر وظایف مشاور حقوقی می توان به تهیه پیش نویس متن قراردادها، اخطارها و مشاوره در خصوص مالیات و در اختیار داشتن اطلاعات کافی در خصوص مزایده ها و مناقصات اشاره کرد.

وکیل بانکی باید نسبت به قوانین چک و سفته، تعهدات بانکی و الزامات آن آگاهی کافی داشته باشد و همچنین باید با حقوق مربوط به حقوق تجارت، علائم تجاری و علائم تجاری، طرح های تجاری، اساسنامه و مقررات و اصلاحات هر یک از آنها آشنا باشد.

ویژگی های وکیل بانکی
همانطور که گفته شد امروزه بانک ها از جمله نهادهای مهم اقتصادی کشور هستند که نقش بسیار مهمی در گردش پول و ثروت جامعه دارند. وظیفه بانک ها ساماندهی و جهت دهی دریافت ها و پرداخت های جامعه است و منشا رونق بازار و رونق اقتصاد هستند.

قوانین مربوط به معاملات بانکی و دریافت ها و پرداخت های این مرکز اقتصادی جامعه باعث پیدایش شعبه تخصصی حقوقی وکیل بانک شد. وکیل دعاوی بانکی در دسته وکیل تجاری قرار می گیرد که برای طرح دعوی در این زمینه به تخصص و تجربه کافی نیاز دارد.

یک وکیل دعاوی بانکی خوب باید تمام پیچیدگی های قوانین و مقررات بانکی را بداند و بتواند حقوق بانک را در دادگاه یا غیر دادگاه پیگیری کند و همچنین به دعاوی فردی از بانک پاسخ دهد.

زمانی که از یک وکیل متخصص بانک برای حل و فصل دعاوی بانکی کمک می گیریم، از آن فرد انتظار داریم که به قوانین بانکی و پیچیدگی ها و ظرایف آن قوانین آگاهی داشته باشد تا بتواند از حقوق بانک دفاع کند.

این فرد تسلط زیادی به مطالبات بانکی دارد و همچنین سابقه وی در مطالبات بانکی این امکان را به او می دهد تا مشکلات مربوط به بانک ها را با سهولت بیشتری حل کند.

این مشکلات معمولاً گسترده و انواع مختلفی دارند. این رسیدگی ها ممکن است مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد و ممکن است قضایی یا غیر قضایی باشد.

انواع مطالبات بانکی
در ادامه به معرفی برخی از مطالبات بانکی می پردازیم.

دعاوی مربوط به اختلاف در محاسبه سود و جریمه و بدهی بانک و اشخاص. در این رابطه می توانید مقاله «بازپرداخت یعنی چه؟» را مطالعه کنید.
دعاوی مربوط به عقود تضامنی مانند ابطال عقود مشارکت مدنی و مضاربه
دادرسی مربوط به ابطال دستورات بانکی صادره توسط واحد ثبت یا واحد اجرای احکام
دعاوی مربوط به موسسات اعتباری
مطالبات مربوط به سایر قراردادهای بانکی مانند فروش اقساطی
دعاوی مربوط به ابطال ضمانت نامه بانکی
دعاوی مربوط به موسسات بانک مرکزی غیرمجاز
دعاوی مربوط به اعتبار اسنادی ادعاهای قراردادتمدید یا تمدید شده یا قراردادهایی که به انواع دیگر قراردادها تبدیل شده اند.
دعاوی مربوط به اسناد تجاری از قبیل چک، سفته و برات
دعاوی بانکی مربوط به اسناد رهنی و درخواست رهن نزد بانک

وکیل بدهکار بانکی
قراردادهای بین دو نفر همیشه دارای شرایطی است که باید مورد توافق طرفین قرار گیرد، اما در قرارداد شخص با بانک، این شروط قراردادهای سخت و تکمیلی بر اساس مصادیق از پیش تعیین شده است که فرد از بانک تسهیلات دریافت می کند.

او با تمام این شرایط موافقت کرده است و از آنجایی که همه قوانین و شرایط بانکی را نمی داند ممکن است با مشکل مواجه شود و باید از وکیل بانک کمک بگیرد. وکلای بانک به لطف تخصص حقوقی خود می توانند مشاوری مطمئن برای شما باشند.

بسیاری از بدهکاران بانکی صرفاً به دلیل ناآشنا بودن با قوانین جدیدی که در رابطه با بانک وضع شده است، دچار مشکل هستند. اگر مشکل حقوقی مربوط به بانکداری دارید، به یک وکیل بانکی مجرب نیاز دارید تا در استیفای حقوق خود به شما کمک کند.

وکلای موسسه حقوقی معید با اطلاعات به روز و جامع قوانین بانکی و آشنایی با مسائل بدهی بانکی می توانند شما را در رفع اتهام در تمامی زمینه های جریمه دیرکرد، سود مرکب، جریمه مضاعف و نیم عشر کمک کنند.

خدمات وکیل متخصص در بخش بانکی
در ادامه به برخی از خدمات وکیل بانک در تهران اشاره خواهد شد.

پیگیری اجرای سند رهنی
همانطور که در مقاله سند رهن چیست، سند رهن یکی از ضمانت های دریافتی از متقاضیان وام برای ارائه تسهیلات می باشد. اما گاهی دریافت این تسهیلات و پرداخت نکردن آن به دلایل مختلف برای صاحبان مشاغل مشکل ایجاد می کند.

اجرای اجباری سند رهنی یکی از اصطلاحاتی است که برای تعیین فروش پیش بینی شده و اجباری ملک به عنوان جبران بلایا به کار می رود.

بر اساس قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، در صورتی که راهن یا مدیون قادر به پرداخت دیون نباشد، راهن مختار است که به دفتر تنظیم سند مراجعه و تقاضای صدور سند رهنی کند.

دعاوی مربوط به ابطال ضمانت نامه بانکی
همانطور که در ماده ذکر شد ضمانت نامه بانکی چیست، ضمانت نامه بانکی سند یا قراردادی است که به موجب آن ضامن یا صادرکننده متعهد می شود که وجه معین شده را بدون مانع یا عندالمطالبه یا در موعد مقرر به ذینفع یا موضوع پرداخت کند.

در واقع ضمانت نامه بانکی پشتوانه ای برای اشخاص حقیقی و حقوقی است تا از آن به عنوان ضمانت اجرایی قراردادهای تجاری استفاده کنند.

بر اساس این تعریف، گاهی مشکل پرداخت مبلغ ضمانت نامه وجود دارد و ابطال ضمانت نامه بانکی که تسهیلگران را دچار مشکل کرده است، نیازمند وکیل حرفه ای بانکی است. اگر با این مشکل مواجه شدید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

ارائه خدمات در خصوص شکایات برات و بارنامه
همانطور که در مقاله برات چیست توضیح داده شد، برات نوعی حواله و سند تجاری است. در این نوع سند تجاری سه نفر برات، برات و برات دخیل هستند. و گاهاً این نوع اسناد تجاری با ذکرهای فراوان دچار اشکال می شود.

ارائه خدمات اسناد تجاری
یکی دیگر از تخصص های وکیل بانکی ارائه مشاوره صحیح در نحوه استفاده از اسناد تجاری مانند چک، سفته، برات و ... می باشد.

در صورت بروز مشکل در چک و عواقب چک برگشتی، همین حالا با ما تماس بگیرید. ما بهترین خدمات وصول بدهی را به شما ارائه خواهیم داد.

وکیل بانکی
با توجه به وجود بانک ها در جامعه امروزی و لزوم ارتباط با آنها، وجود قوانین، مصوبات و نامه های پیچیده مرتبط با بانک ها، منجر به ایجاد شعبه حقوقی تخصصی وکلای بانکی شد.

در بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی تجار و سرمایه گذاران برای جلوگیری از مشکلات بانکی و به دلیل ناآشنا بودن با قوانین پیچیده بانکی برای دفاع از کلیه حقوق بانکی در محاکم قضایی و غیر قضایی ازبهترین وکیل بانکی تهران متخصص و مجرب کمک می گیرند.

بد نیست شما به عنوان مشتری بانکی، وکیل بانکی را استخدام کنید که با تمام دعاوی بانکی آشنا باشد و تجربه کافی برای دفاع از امور بانکی را داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما مشاوره حقوقی با وکیل متخصص شکایات بانکی در مرکز حقوقی معید است تا مشکلات شما به بهترین شکل حل شود.

وکیل متخصص در دعاوی سفته
یکی از عمده ترین مطالبات بانک ها، سفته است. در موسسه حقوقی معید بهترین وکیل دعاوی سفته را به شما عزیزان معرفی کرده ایم. برای دریافت مشاوره از وکیل بانکی تهران با یکی از تلفن های ما در موسسه حقوقی تهران تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که انتخاب وکیل بانکی از وکلای معید برای رسیدگی به دعاوی بانکی کار آسانی به نظر می رسد.

به یاد داشته باشید که انتخاب یک وکیل خوب بانکی بسیار مهم است و گرفتن حق و برنده شدن در پرونده های مربوط به امور بانکی بسیار مهم است.

برای دریافت مشاوره رایگان با بهترین و مجرب ترین وکیل مهاجرت به کشوراروپایی روی لینک زیرکلیک کنید.

https://moeidlawgroup.com/article-detail/104/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7

مشاوره رایگان بانکی
همانطور که در بالا ذکر شد، استخدام وکیل دعاوی بانکی بهترین گزینه برای رفع مشکلات بانکی است. در دنیای امروز افزایش دعاوی مرتبط با امور بانکی، نقش وکیل بانکی را در امور مربوطه اهمیت بیشتری داده است.

قوانین و مقررات بانکی پیچیده است و برای نتیجه گیری در دعاوی بانکی در مراجع قضایی باید از یک وکیل متخصص در امور بانکی و مسلط به کلیه قوانین و مقررات پولی و بانکی استفاده کرد.

نقش وکیل مشاغل بانکی امروزه در وصول‌ها و پرداخت‌ها و مبادلات پولی و ارزی که به بانک‌ها سپرده می‌شود مشخص است، با توجه به حجم مبادلات پولی، یک طرف معاملات را افراد عادی تشکیل می‌دهند که اطلاعات کامل و کافی از مصوبات قانونی، مقررات بانک مرکزی و سایر شرایط قراردادها ندارند و با مشکلات زیادی مواجه هستند.

بنابراین، استخدام وکیل متخصص در امور بانکی در قراردادهای بانکی بسیار مهم است.

بهترین وکیل بانکی
اگر به دنبال بهترین وکیل مطالبات بانکی هستید باید به شما دوستان عزیز بگوییم که می توانید با دریافت مشاوره تلفنی بانکی از بانک اطلاعات وکلای معید به راحتی با بهترین وکیل مطالبات بانکی و وکیل بدهکاران بانکی صحبت کرده و پرونده مورد نظر خود را حل کنید.

وکلای بانکی
یکی از ویژگی های اصلی وکیل متخصص بانک و وکیل رفع انسداد حساب بانکی، رسیدگی به مطالبات بانکی است.

وکیل بانک تصریح می کند که بانک می تواند از موکل خود نیز شکایت کند که به شما ارائه خواهیم کرد. در همین راستا گاهاً پرونده مطالبه نقدی مطرح می شود که فردی که برای دریافت وام از بانک اقدام کرده است، اسناد تجاری را به عنوان وثیقه نزد بانک گذاشته است. این اسناد تجاری شامل اسناد، سفته و برات است و در صورتی که فرد نتواند وام را به موقع بازپرداخت کند.

بانک از محل این ضمانت نامه برای استیفای حقوق خود استفاده می کند و مطالبه نقدی تسهیلاتی را که به وام گیرنده اعطا کرده است که می تواند شخص حقیقی یا حقوقی یعنی شرکت ها باشد، مطالبه می کند. دعوای مطالبه وجه ناشی از وثیقه ملکی زمانی که شخص برای دریافت وام از بانک اقدام می کند.

در ازای وام دریافتی از بانک، تا زمانی که وام گیرنده اقساط خود را به طور کامل پرداخت کند و مشکلی نداشته باشد، ملزم به ارائه وثیقه است که معمولاً ملک است.

بانک تحت هیچ شرایطی مجاز نیست وجه خود را از وثیقه دریافت کند، اما اگر زمانی باشد که وام گیرنده نتواند وام خود را در موعد مقرر و در زمان مقرر بازپرداخت کند، بانک می تواند برای دریافت وجه با وام گیرنده برخورد قانونی کند.

به نحوی که بانک تقاضای توقیف مال مورد وثیقه در مقابل وام گیرنده و شخصی را که با اجرای ثبت درخواست اجرائیه ضامن وی شده است و پس از درخواست اجرا، اخطار به پرداخت بدهی خود به طرف مقابل را می دهد و در صورت عدم پرداخت بدهی، مال توقیف شده توقیف می شود.

برای مشاوره حقوقی بانکی با یک وکیل خوب در خصوص مطالبات بانکی با یکی از شماره تلفن های موسسه حقوقی معید ما تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.ش

اگر برای انجام کارهای بیمه کاروتامین اجتماعی بازنشتگی به دنبال یک وکیل متخصص و مجرب هستید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://moeidlawgroup.com/article-detail/76/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C

وکیل بانکی چگونه به شما کمک می کند؟
یکی از سوالاتی که همیشه ذهن افراد را به خود مشغول کرده این است که چگونه یک وکیل بانک می تواند به شما کمک کند. در مورد در پاسخ به این سوال باید گفت که وکیل بانک و مشاور حقوقی بانک همواره با آگاهی از تمامی قوانین و مقررات مربوط به امور بانکی، کار بانکی شما را حل خواهد کرد.

وکیل بانکی چگونه به شما کمک می کند؟
یکی از سوالاتی که همیشه ذهن افراد را به خود مشغول کرده این است که چگونه یک وکیل بانک می تواند به شما کمک کند. در مورد پاسخ به این سوال باید گفت که وکیل بانک و مشاور حقوقی بانک همواره با آگاهی از کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور بانکی به حل امور بانکی شما خواهند پرداخت.

وظایف وکیل بانکی چیست؟
وکیل بانک فردی است که با انواع مطالبات بانکی آشنایی کامل دارد و می تواند از پرونده های مختلف مربوط به مطالبات بانکی دفاع کند. این امر تنها با داشتن اطلاعات و دانش بالا و کامل امکان پذیر است و همچنین وکیل بانکی باید با قوانین جدید آشنا باشد زیرا بسیاری از مشکلات و دعاوی بانکی ناشی از عدم آگاهی فرد از قوانین جدید است.

از دیگر وظایف مشاور حقوقی می توان به تهیه پیش نویس متن قراردادها، اخطارها و مشاوره در خصوص مالیات و در اختیار داشتن اطلاعات کافی در خصوص مزایده ها و مناقصات اشاره کرد.

وکیل بانکی باید نسبت به قوانین چک و سفته، تعهدات بانکی و الزامات آن آگاهی کافی داشته باشد و همچنین باید با حقوق مربوط به حقوق تجارت، علائم تجاری و علائم تجاری، طرح های تجاری، اساسنامه و مقررات و اصلاحات هر یک از آنها آشنا باشد.

ویژگی های وکیل بانکی
همانطور که گفته شد امروزه بانک ها از جمله نهادهای مهم اقتصادی کشور هستند که نقش بسیار مهمی در گردش پول و ثروت جامعه دارند. وظیفه بانک ها ساماندهی و جهت دهی دریافت ها و پرداخت های جامعه است و منشا رونق بازار و رونق اقتصاد هستند.

قوانین مربوط به معاملات بانکی و دریافت ها و پرداخت های این مرکز اقتصادی جامعه باعث پیدایش شعبه تخصصی حقوقی وکیل بانک شد. وکیل دعاوی بانکی در دسته وکیل تجاری قرار می گیرد که برای طرح دعوی در این زمینه به تخصص و تجربه کافی نیاز دارد.

یک وکیل دعاوی بانکی خوب باید تمام پیچیدگی های قوانین و مقررات بانکی را بداند و بتواند حقوق بانک را در دادگاه یا غیر دادگاه پیگیری کند و همچنین به دعاوی فردی از بانک پاسخ دهد.

زمانی که از یک وکیل متخصص بانک برای حل و فصل دعاوی بانکی کمک می گیریم، از آن فرد انتظار داریم که به قوانین بانکی و پیچیدگی ها و ظرایف آن قوانین آگاهی داشته باشد تا بتواند از حقوق بانک دفاع کند.

این فرد تسلط زیادی به مطالبات بانکی دارد و همچنین سابقه وی در مطالبات بانکی این امکان را به او می دهد تا مشکلات مربوط به بانک ها را با سهولت بیشتری حل کند.

این مشکلات معمولاً گسترده و انواع مختلفی دارند. این رسیدگی ها ممکن است مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد و ممکن است قضایی یا غیر قضایی باشد.

انواع مطالبات بانکی
در ادامه به معرفی برخی از مطالبات بانکی می پردازیم.

دعاوی مربوط به اختلاف در محاسبه سود و جریمه و بدهی بانک و اشخاص. در این رابطه می توانید مقاله «بازپرداخت یعنی چه؟» را مطالعه کنید.
دعاوی مربوط به عقود تضامنی مانند ابطال عقود مشارکت مدنی و مضاربه
دادرسی مربوط به ابطال دستورات بانکی صادره توسط واحد ثبت یا واحد اجرای احکام
دعاوی مربوط به موسسات اعتباری
مطالبات مربوط به سایر قراردادهای بانکی مانند فروش اقساطی
دعاوی مربوط به ابطال ضمانت نامه بانکی
دعاوی مربوط به موسسات بانک مرکزی غیرمجاز
دعاوی مربوط به اعتبار اسنادی ادعاهای قراردادتمدید یا تمدید شده یا قراردادهایی که به انواع دیگر قراردادها تبدیل شده اند.
دعاوی مربوط به اسناد تجاری از قبیل چک، سفته و برات
دعاوی بانکی مربوط به اسناد رهنی و درخواست رهن نزد بانک

وکیل بدهکار بانکی
قراردادهای بین دو نفر همیشه دارای شرایطی است که باید مورد توافق طرفین قرار گیرد، اما در قرارداد شخص با بانک، این شروط قراردادهای سخت و تکمیلی بر اساس مصادیق از پیش تعیین شده است که فرد از بانک تسهیلات دریافت می کند.

او با تمام این شرایط موافقت کرده است و از آنجایی که همه قوانین و شرایط بانکی را نمی داند ممکن است با مشکل مواجه شود و باید از وکیل بانک کمک بگیرد. وکلای بانک به لطف تخصص حقوقی خود می توانند مشاوری مطمئن برای شما باشند.

بسیاری از بدهکاران بانکی صرفاً به دلیل ناآشنا بودن با قوانین جدیدی که در رابطه با بانک وضع شده است، دچار مشکل هستند. اگر مشکل حقوقی مربوط به بانکداری دارید، به یک وکیل بانکی مجرب نیاز دارید تا در استیفای حقوق خود به شما کمک کند.

وکلای موسسه حقوقی معید با اطلاعات به روز و جامع قوانین بانکی و آشنایی با مسائل بدهی بانکی می توانند شما را در رفع اتهام در تمامی زمینه های جریمه دیرکرد، سود مرکب، جریمه مضاعف و نیم عشر کمک کنند.

خدمات وکیل متخصص در بخش بانکی
در ادامه به برخی از خدمات وکیل بانک در تهران اشاره خواهد شد.

پیگیری اجرای سند رهنی
همانطور که در مقاله سند رهن چیست، سند رهن یکی از ضمانت های دریافتی از متقاضیان وام برای ارائه تسهیلات می باشد. اما گاهی دریافت این تسهیلات و پرداخت نکردن آن به دلایل مختلف برای صاحبان مشاغل مشکل ایجاد می کند.

اجرای اجباری سند رهنی یکی از اصطلاحاتی است که برای تعیین فروش پیش بینی شده و اجباری ملک به عنوان جبران بلایا به کار می رود.

بر اساس قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، در صورتی که راهن یا مدیون قادر به پرداخت دیون نباشد، راهن مختار است که به دفتر تنظیم سند مراجعه و تقاضای صدور سند رهنی کند.

دعاوی مربوط به ابطال ضمانت نامه بانکی
همانطور که در ماده ذکر شد ضمانت نامه بانکی چیست، ضمانت نامه بانکی سند یا قراردادی است که به موجب آن ضامن یا صادرکننده متعهد می شود که وجه معین شده را بدون مانع یا عندالمطالبه یا در موعد مقرر به ذینفع یا موضوع پرداخت کند.

در واقع ضمانت نامه بانکی پشتوانه ای برای اشخاص حقیقی و حقوقی است تا از آن به عنوان ضمانت اجرایی قراردادهای تجاری استفاده کنند.

بر اساس این تعریف، گاهی مشکل پرداخت مبلغ ضمانت نامه وجود دارد و ابطال ضمانت نامه بانکی که تسهیلگران را دچار مشکل کرده است، نیازمند وکیل حرفه ای بانکی است. اگر با این مشکل مواجه شدید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

ارائه خدمات در خصوص شکایات برات و بارنامه
همانطور که در مقاله برات چیست توضیح داده شد، برات نوعی حواله و سند تجاری است. در این نوع سند تجاری سه نفر برات، برات و برات دخیل هستند. و گاهاً این نوع اسناد تجاری با ذکرهای فراوان دچار اشکال می شود.

ارائه خدمات اسناد تجاری
یکی دیگر از تخصص های وکیل بانکی ارائه مشاوره صحیح در نحوه استفاده از اسناد تجاری مانند چک، سفته، برات و ... می باشد.

در صورت بروز مشکل در چک و عواقب چک برگشتی، همین حالا با ما تماس بگیرید. ما بهترین خدمات وصول بدهی را به شما ارائه خواهیم داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 87
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 2081
  • بازدید کلی : 5007
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی